6 lipca 2013

O mnie


Mam na imię Marika. Jestem mamą trójki dzieci : 5-letniej dziewczynki i 9 - miesięcznej dziewczynki i 3-letniego chłopca. To one inspirują mnie do działania i to z nimi spędzam radosny oraz twórczy czas. Podczas zabaw stosujemy metodę Montessori oraz tzw. śmieciosztukę ;) 

Odkąd w naszym domu pojawiły się maluchy z mężem (Ważniakiem) zaczęliśmy większą wagę przywiązywać do sposobu odżywiania się. Staramy się by dzieciaki jadły zdrowo, dlatego na blogu będę często zamieszczała polecane przez nas produkty (nie tylko jedzeniowe).

Mimo, że często pisać będę o dzieciach i zabawach z nimi ich buźki pozostaną dla Was anonimowe :) Wychodzę z założenia, że każdy ma prawo zdecydować o tym czy chce brać udział w sieciowym życiu. Żeby mi na to pytanie odpowiedzieć maluchy muszą jednak jeszcze trochę podrosnąć :)

Moje hobby? Robótki ręczne, handmade czy tak popularny ostatnio DIY.

Kiedy dzieci śpią ja siadam do maszyny i szyję. Uwielbiam przedmioty tworzone ręcznie. Bardzo cenię sobie wkład jaki trzeba włożyć w wykonanie zamierzonej pracy, dlatego bardzo chętnie się nimi otaczam.


Mam nadzieję, że choć troszkę zainspirują Was moje działania :)
Do zobaczenia w sieci!

Kontakt : zdalaodmiasta@gmail.com







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz