14 lipca 2015

DIY - Jak upleść wianek z polnych kwiatów?


Lato. Czas różnorakich spotkań, festynów i imprez plenerowych. Lubię te dwa wakacyjne miesiące z tego względu, że tak wiele się dzieje. 
Trzy tygodnie temu, sobotnie popołudnie spędzaliśmy z dziećmi na WIANKACH w pobliskiej wsi. Zabawa przednia. Dzieci wybawiły się, wybiegały i potańczyły.

Jednym z elementów owej imprezy było samodzielne plecenie wianków. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że większość dzieci i młodzieży wianków nie potrafi zaplatać! A przecież tak na prawdę to nic trudnego!

Postanowiłam zatem przedstawić Wam krótki "poradnik" zdjęciowy pt. Jak upleść sobie wianek :)

A więc kwiaty w dłoń i do dzieła!! 








Mam nadzieję, że na zdjęciach wszystko ładnie widać i od dzisiaj uplecenie wianka nie będzie stanowiło dla Was problemu. 
Na wianki nadają się każde kwiaty polne, zboża i trawy.



4 komentarze:

  1. O dziwo w tym roku Córcia jeszcze nie wołała abym upletła Jej wianek ;-) ale w zeszłym to nie jeden się zrobił ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie plotłam wianków.... Super, że mi o nich przypomniałaś. Patrząc na twój- taki piękny i sielsko-wiejski zamarzyłam, żeby choć kilka dni spędzić na wsi.....Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko stworzyłaś :) Od razu przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy to z koleżankami ciągle robiłyśmy wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sarczyńska Ula15.03.2016, 19:56

    Uwielbiam dekoracje tego typu z kwiatami, nawet sama jak byłam młodsza pamiętam że całkiem ładnie robiłam je z konieczny. Fajnym pomysłem może być zastosowanie gotowego szablonu takiego jak opaska, drucik czy nawet nauszniki do oplatania kwiatami - bez znaczenia czy żywymi czy sztucznymi do naklejenia. Może się też spodobać kilka takich propozycji http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wianek-z-kwiatow/ robiłam tylko jedną z nich. A może ktoś mi doradzić czy da się z żywych kwiatów zrobić coś na dłuży czas aby tak szybko nie traciły świeżości?

    OdpowiedzUsuń