5 grudnia 2013

Zostałam nominowana :)

Bardzo mi miło, bo właśnie się dowiedziałam, że zostałam nominowana do The Versatile Blogger  przez Ilonę z panirolnik.bloog.pl

indeks.png 
 
Dziękuję i postaram się opowiedzieć o sobie w siedmiu punktach :)

1. Uwielbiam książki. Ślubny na mnie o to psioczy bo regały uginają się pod ich ciężarem ;) A ja kocham trzymać w ręku książkę, przewracać strony i czuć zapach druku. Ot takie zboczenie ;)
2. Kiedy byłam małą dziewczynkom uczęszczałam na gimnastykę artystyczną.
3. Jestem słodyczoholiczką - szczególnie czekoladoholiczką....Niestety :/
4. Moją pasją jest fotografia - na razie brak odpowiedniego sprzętu troszkę mnie ogranicza ale staram się jakoś sobie radzić w trudnych warunkach oświetleniowych ;)
5. Chciałabym lepiej gotować. Gotuje i mi wychodzi ale tylko poprawnie. Ja chciałabym gotować rewelacyjnie.
6. Pracuje w służbie zdrowia.
7. Nie cierpię kiedy w domu panuje duchota. Ciągle wietrze ;) Norma to u nas 18-19 stopni :D

Do zabawy nominuje blogi :
Kreatywna mama, kreatywne dziecko
Mamo, I love you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz