18 maja 2015

Orzeźwiający szał smaków


Kiedy przeczytałam na blogu Sen Mai o kolejnym wyzwaniu a potem poznałam tematy, od razu wiedziałam, że pierwszy dzień wyzwania poświecę na zaprezentowanie zdrowego i pysznego smoothie.
Na wszelkiego rodzaju smoothie zachorowałam dwa lata temu na wakacjach, gdy szukałam alternatywy dla lodów śmietankowych. Skaza białkowa mojego synka i karmienie piersią sprawiło, że przeszłam na miksowane owoce z całą odpowiedzialnością ;)






PRZEPIS :

1/2 kg truskawek
2 banany
1 pomarańcza
1 jablko
garść świeżego szpinaku
arbuz wg uznania
500 ml wody niegazowanej

WYKONANIE :

 Wszystkie owoce zmiksować, dodając pod koniec 500 ml wody mineralnej.
Pić do upadłego!



SMACZNEGO!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wpis powstał w ramach wyzwania blogowego
 
www.senmai.pl

2 komentarze:

  1. Super przepis, nie łączyłam jeszcze owoców z liśćmi szpinaku - w zasadzie to do tej pory piłam jedynie koktajle owoce+mleko. Ale może dam się przekonać ;) Niech tylko znajdę truskawki od rolnika, bo sztucznych z hipermarketu nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowity przepis.
    Piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń