3 lutego 2016

Zima w domu czyli jak zrobić śnieg


Ferie w Wielkopolsce już się skończyły ale przecież dzieciaki z innych województw właśnie teraz odpoczywają od codziennego kieratu w przedszkolach i szkołach. Pogoda iście wiosenna zamiast tej potężnej zimowej z trzeszczącym mrozem.
Kto nie tęskni za śniegiem i lepieniem bałwanów? Ja bardzo. Mimo, że zimą wieje, mrozi i szczypie w uszy uwielbiam śnieg! Moje dzieci podzielają mój entuzjazm dlatego zrobiliśmy śnieg w domu.
Zapewne już nie raz widzieliście takie wyczyny w sieci. My dołączamy swoją małą cegiełkę.

 Żeby móc pobawić się śniegiem domowej roboty, wystarczy :
- pianka do golenia
- 7-8 opakowań sody oczyszczonej
- miska/taca/foremka do ciasta/ folia do zmieszania obu składników

I do dzieła!






2 komentarze:

  1. My na ferie jeszcze czekamy i zapowiadają że akurat wróci zima. A jak nie to sobie śnieg właśnie zrobimy bo Dusia go lubi. Ostatnio robiłyśmy go z mąką ziemniaczaną jednak wersja z sodą bardziej nam się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. zacofana jestem bo nie znałam tego patentu, ale powiem szczerze że mi sie bardzo podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń