25 lipca 2013

Balonowe bomby wodne



IMG_1669f.JPG

Pisałam już kilka postów temu, że kiedy żar leje się z nieba najlepsze zabawy to zabawy z wodą :) Dzieciaki mają wtedy ogromną frajdę a my chwilę wytchnienia kiedy zajmują się taplaniem w zimnej cieczy ;)
 
Kiedyś przypadkiem podczas porządków natknęłam się na siatkę pełną ślubnych baloników! Sama nie wierzyłam że jeszcze tyle mi ich zostało :) Postanowiłam je wykorzystać jak tylko nadarzy się okazja. Długo nie czekałam bo kilka dni później zrobiło się bardzo ciepło.
Po kolei natykałyśmy balony na kran i wlewałyśmy do nich wodę. Ta czynność sama w sobie była już niezłą zabawą, ponieważ co któryś balon nie wytrzymywał pod naporem wody i rozbryzgiwał się prosto na nas :D
Kiedy miałysmy w misce już sporą ilość zabrałyśmy się do analizowania owych wodnych bomb.
Żaba (moja córka) ściskała je, zduszała, odbijała i śmiechu było przy tym co nie miara. Balony zachowywały się podobnie do popularnych gniotków wypełnionych piaskiem, aczkolwiek baloniki okazały się bardziej plastyczne. Super zabawa sensoryczna dla małych rączek.

IMG_1664f.JPGIMG_1658f.jpg

Kiedy już naściskałyśmy się balonów i wturlałyśmy ze śmiechu powiedziałam Żabie o co tak na prawdę mi chodzi ;) W mig podłapała i nie chciała przestać a ja tego dnia dorabiałam baloników jeszcze ze trzy razy. Zabawa okazała się świetnym orzeźwieniem, bo balony rzucane o chodnik lub płot pękały fundując nam fontannę wody :)


IMG_1686f.JPG

POLECAMY SERDECZNIE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz