27 lipca 2013

Śmiertelny upał

Już od kilku dni panują w Polsce upały. Temperatura przekracza 30°C a ma być jeszcze więcej. W mediach biją na alarm, żeby unikać słońca, żeby zabezpieczać i chronić dzieci. Niestety nie wszyscy rodzice pamiętają o tak ważnych sprawach. W sieci pojawił się amerykański filmik, który bardzo mną wstrząsnął..



Dziś jadąc do lekarza opowiadałam o tym mojej mamie. Obie nie mogłyśmy pojąć jak można zostawić dziecko w samochodzie i iść na zakupy. Krótko przed gabinetem Pulpet zasnął, nie chciałam go budzić, więc zaparkowałam w cieniu i zostawiłam mamie włączoną klimatyzację. Wyskoczyłam na 15 minut. Kiedy wróciłam okna w aucie pootwierane, Pulpet śpi a mama wachluje się gazetą i przerażona opowiada mi, że gdyby Pulpet został sam to by się udusił bo po 4 minutach od mojego wyjścia w samochodzie zrobiło się strasznie gorąco i duszno. Nie pomogła nawet klimatyzacja! Dopiero kiedy mama otworzyła okna, mimo upalnego dnia - szło oddychać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz