6 sierpnia 2013

Parówkowe serca dla milusińskich






Moja córka uwielbia jajka we wszelkiej postaci i przepada za parówkami (niestety....choć kupuje te z wyższej półki co by zawierały mięso). Dlatego któregoś sobotniego poranka postanowiłam uraczyć ją kompozycją nie do odrzucenia :)

Parówka z jajkiem bądź jajko z parówką jak kto woli ;)
Parówkę nacinamy wzdłuż, lecz nie do samego końca. Trzeba zrobić to w miarę równo w połowie bo albo jeden koniec się ułamie albo wyjdzie krzywe serce jak jedno z tych na zdjęciu :)

Następnie końce łączymy wykałaczką.
W osobnym naczyniu rozbijamy jajka i bełtamy. Może Wam się uda, ale mnie za chiny nie chciało wyjść w ten sposób by jajko nie wyciekło poza obrys parówki :/  Jednak nic straconego ;) To co uciekło się podsmażyło wiec wrzuciłam w środek parówki i odwróciłam serca na drugą stronę, żeby podpiekło się z obu równomiernie.

IMG_2285.JPGIMG_2284.JPG


Wyszło tak :)

Można pospać szczypiorkiem lub bazylią, choć moja latorośl nie przepada ;)






SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz