12 lutego 2014

Walentynkowe serce z papieru



Walentynki tuż tuż. Co prawda nie obchodzimy ich z Ważniakiem jakoś szczególnie to jednak postanowiłam, że choć trochę z ich klimatu zagości w naszym domu.

A że Walentynki to święto miłości, miłość kojarzy mi się z sercem i dlatego serce walentynkowe na dziś :)

Potrzebne będą :

- dwa arkusze a4 czerwonego papieru
- nożyczki
- karton
- klej 




Papier tniemy na paski szerokości 5 cm wzdłuż krótszego boku kartki.


Z kartonu wycinamy serce


Każdy pasek czerwonego papieru rolujemy i przyklejamy na kartonie klejem introligatorskim np. Magic



Ostateczny efekt papierowego serca wygląda tak :)





4 komentarze:

  1. Hm, świetny miałaś pomysł z tym sercem, fajnie wygląda, zwłaszcza na tle białej zasłony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pomysł podkradam bez dwóch zdań - moja córka juz jest zachwycona Twoim sercem i chce od razu takie robic;-)
    Sorki ze tak na raty czytam ale mam 10tyg istotke w domu i zerkam tylko jak ona drzemie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że córeczce przydało do gustu serducho :)

      Usuń
  3. Naprawdę bardzo ładne, podobne kupuję w hurtowniach! Żałuję że nie mam talentu by sama takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń