3 marca 2014

Babeczki ze snickersem




Przeglądając ostatnio ulubione blogi natknęłam się na wpis u attea ze Smaku Życia. Upiekła pysznie wyglądające babeczki ze snickersem. A że ostatnio babeczki uwielbiam robić, zdecydowałam się wypróbować kolejny przepis.

  Babeczki ze Smaku Życia znajdziecie tutaj <KLIK>

Ja swoje zrobiłam ciut mniej kaloryczne bo nie zrobiłam śmietany na wierzch polanej karmelem i posypanej snickersem. Podjęłam wyzwanie i minimalizuje cukier w naszej rodzinnej diecie :)

CIASTO:
-220 g mąki
-50ml oleju słonecznikowego
-100 g cukru
-1 duże jajko
-150 ml mleka (w temp. pokojowej)
-2 snickersy
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-szczypta soli

Wymieszać mąkę z cukrem, proszkiem do pieczenia i solą.W osobnym naczyniu rozbełtać jajko z mlekiem oraz olejem. Suche składniki połączyć z mokrymi i lekko wymieszać. Na koniec wrzucić pokrojone snickersy i wymieszać. Masą wypełnić papilotki do babeczek (mniej więcej do połowy) Piec w 190 stopniach przez ok. 20-25 minut.





2 komentarze:

  1. Bardzo,barrdzo cieszę się,że Ci wyszły i smakowały!!!Niedługo pokażę kolejne:)Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm....wygląda smakowicie

    OdpowiedzUsuń