11 marca 2014

Wiosenne plecione wianki


Wiosna zawitała już w naszym domu na dobre. Nie pamiętamy już zimy i mam nadzieję, ze już do nas nie wróci, choć prognozy starszą, że idzie ochłodzenie.

Mimo wszystko do wiosny, tej kalendarzowej już coraz bliżej dlatego wszelkie oznaki zimy widoczne w domu schowałam w pudła i wyniosłam. 


Kilka tygodni temu gdzieś w sieci wypatrzyłam piękne, plecione wianki i już wtedy wiedziałam co będzie zdobiło dom tej wiosny :)

Pierwszy wianek blado-różowo beżowy wisi już w kuchni a ja zabieram się za następne :)








5 komentarzy:

  1. Uroczy wianuszek!
    Cieszę się, że wpadłaś do mnie, bo i ja odkryłam od razu Twojego uroczego bloga :) Będę tu zgalać :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki :) Piękne kolory i piękny wianek. Ja kiedyś szyłam takie same (chyba nawet mam zdjęcia na blogu...), ale zniechęca mnie to wypychanie, dlatego oglądam je u innych i podziwiam jak u Ciebie. Aaaa kwiatki są mega, jeśli pozwolisz, kiedyś skorzystam z Twojego kwiatkowego pomysłu

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy. Od dawna zabierałam się za stworzenie podobnego, ale jakoś zawsze coś innego wypadało. Teraz to już na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł! :) Kwiatuszki Ci wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń