18 sierpnia 2014

Lista rzeczy do zrobienia do końca tego miesiąca


Jak zapewne pamiętacie w lipcu brałam udział w blogowym wyzwaniu stworzonym przez Ulę z Sen Mai. Nadszedł sierpień i jeśli słowo się rzekło, biorę udział w kontynuacji wyzwania.

Pierwszy temat zaproponowany blogerkom przez Ulę to wykonanie listy rzeczy, które chciałybyśmy zrobić do końca sierpnia.

 

Oto i moja :)



1. Chciałabym powrócić do rzeczywistości. Urlop i ostatnie pozytywne zawirowania w naszej rodzinie skutecznie zaprowadziły mnie do świata marzeń ;) Czas wrócić na ziemię i ogarnąć się trochę.

2. Liczę na kilka wieczorów z moim Ważniakiem. Ostatnio jestem tak wykończona, że zasypiam wcześniej niż nasze dzieci. Brakuje mi rozmów z nim i zwykłego bycia obok.

3. Chciałabym móc każdego dnia śmiać się i cieszyć z błahostek.

4. Każdego dnia obserwować bawiące się, radosne i zgodne dzieci.

5. Nie zapominać o najbliższych mi osobach i ich problemach.


Jakie Ty masz rzeczy do zrobienia w tym miesiącu?

---------------------------------------------------------------------------
wpis powstał w ramach wyzwania blogowego

http://www.senmai.pl/2014/08/wyzwanie-blogowe-sierpien-5-dni-do-lepszego-bloga/

3 komentarze:

  1. Eh lista jest długa, ale na pewno kilka rzeczy zdubluje się z Twojej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :) realizacja punktu3 też by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną listę stworzyłaś.
    Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń