20 sierpnia 2014

Porządki


Wróciłam po urlopie i....?? Czas na porządki!! Zmobilizowała mnie do tego Ula z Sen Mai :)
Dawno już powinnam wyrzucić z bocznego paska zakończone rozdania w których brałam udział. Zakończone np. w czerwcu :)


Uczyniłam to niezwłocznie.
Przeorganizowałam też kolejność zakładek. Podniosłam KATEGORIE, PRZYJACIÓŁ I FB by były bardziej dostępne.

Teraz jest PORZĄDEK :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wpis powstał w ramach wyzwania blogowego

http://www.senmai.pl/

3 komentarze:

  1. Ja staram się trzymać porządek na blogu,a le różnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pamiętam twojej kolumny , ale za to rzuciło mi się w oczy zmiana nagłówka - super - dla mnie czytelnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, jest czysto i porządnie :) Masz świetne ikonki w menu, w ogóle szata graficzna Twojego bloga trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń