19 stycznia 2015

Lista 10 ulubionych - wyzwanie u Uli



U Uli na blogu Sen Mai znów wyzwanie, w którym biorę udział. Było już ich kilka ale moje to dopiero trzecie. Dlaczego? Chroniczny brak czasu mnie bardzo ogranicza. Dzieciaki zajmują moją głowę 24h/ dobę. Ciągłe choroby, moja ciąża podwyższonego ryzyka i wszechogarniający mnie bałagan sprawiają, że zapominam o świecie wirtualnym. Wieczorem po prostu padam na twarz :)


Na czym polega zabawa? Przez 5 dni na blogu pokazywać się będą posty dotyczące danego tematu.
Dzisiejszy, pierwszy to Lista 10 ulubionych
Oto dziesiątka moich :)



1. Morze - uwielbiam piasek, plażę, szum fal, muszelki, kamienie i zachody słońca. Nie lubię tylko leżeć plackiem na kocu i przypiekać się na raka ;) Morze mnie uspokaja.

2. Taniec Bollywood - swojego czasu chodziłam na warsztaty, teraz z dzieciakami i brzuchem nie dam rady :) A uwielbiam!

3. Shahrukh Khan - w Polsce znany tylko przez grono miłośników filmów bollywoodzkich. Mnie mimo sporego nosa i nie pierwszej młodości baaardzo się podoba :) Lubię go w filmach :)

4. Książki - ubóstwiam! Ostatnio pisałam, że mam troszkę hopla na kolekcjonowaniu tych w twardych oprawach, ze uwielbiam zapach świeżego druku, że ustawiam wielkością na półce no i przede wszystkim czytam je. Teraz jakby troszkę miej, ale zaczynam nadrabiać :)

5. Zabawy z dzieciakami - wyczerpują, czasem przysparzają kłopotów, kosztują rozwianie mojego porządku. Ale to wszytko wydaje się niczym w obliczu radości jaką im sprawia zabawa ze mną :)

6. Świece - mogłabym palić je codziennie i wszędzie. Najbardziej lubię bożonarodzeniowy czas, wtedy mam ich najwięcej :)

7. Kąpiele w wannie - uwierzcie, że już przy dwójce małych dzieci taka chwila relaksu zdarza się nader rzadko. A ja lubię ciepła wodę, pachnący olejek, cichą muzykę i....świece....Ehhhh. Sielankę zazwyczaj przerywa płacz któregoś malucha :)

8. Pranie - może stwierdzicie, że jestem szalona, ale uwielbiam prać :) szczególnie latem, kiedy mogę wieszać rzeczy na dworze a potem ściągać je pachnące wiatrem i kwiatami. Tylko prasować nie lubię ;)

9. Czekolada - to moja jedzeniowa miłość! Pod każda postacią. Nie lubię tylko białej, podrabianej. Sam tłuszcz i cukier. Kakao mnie uzależnia!

10. Tulipany - dla mnie to najpiękniejsze kwiaty i kiedy tylko zaczynają pojawiać się na wiosnę, obstawiam nimi dom. Piękne są <3

----------------------------------------------------------
wpis powstał w ramach wyzwania blogowego

http://www.senmai.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz