15 kwietnia 2015

Mój blog


Jako nastolatka lubiłam pisać do szuflady. Nie istniał wtedy internet, nie w Polsce, dlatego wszelkie swoje myśli zapisywałam jak większość z nas w pamiętniku.
Bardzo to lubiłam. Do dzisiaj mam wszystkie zeszyty zapisane moją historią.

Z pojawieniem się sieci i możliwości jakie dawała, pomału zaczęłam wkraczać w wirtualny świat z moim pisaniem. Początki mojego blogowania wyglądały bardzo marnie. Wpisy na nich pojawiały się raz na tzw. ruski rok, czytelników nie było żadnych.
Każdy z tych blogów istniał krótko. Nie miałam serca i cierpliwości by utrzymać choć jeden.

Wszystko zmieniło się, gdy dowiedziałam się, że zostanę mamą. Kompletnie wszystko stanęło wtedy na głowie a moje blogowanie zaczęło przybierać różowych kolorów - tak jak niemowlaczek :)

Mój blog to przede wszystkim historia. Historia do której wracam i którą mogę szybko odtworzyć.
Przez te kilka lat kiedy prowadzę bloga wiele się nauczyłam a stylistyka strony mocno ewaluowała. Zachwycona zdjęciami na zagranicznych blogach postanowiłam przestudiować podręcznik fotografa. Rozpracowałam go i teraz cieszę się lepszej jakości zdjęciami.
Prowadzenie bloga wyzwoliło u mnie zamiatane pod dywan pokłady kreatywności. Siedzę często nocami i tworze. Tworze dla siebie, przyjaciół i rodziny. Sprawia mi to ogromną radość. 

------------------------------------------------------------------------------------
wpis powstał w ramach wyzwania blogowego

http://www.senmai.pl/2015/04/wyzwanie-blogowe-kwiecien-5-dni-do-lepszego-bloga/
 

2 komentarze:

  1. Dzięki wyzwaniu u uli poznaję nowe blogi, a ten temat pokazuje jak podobnie zaczynałyśmy w blogosferze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli wyzwalanie twórczości i radość:) podstawowe korzyści blogowania:)

    OdpowiedzUsuń